Ми дякуємо вам за покупку та сподіваємося, що вам сподобається нова продукція MYLÉ. Якщо з яких-небудь причин ви не зовсім задоволені своєю покупкою, можете повернути її або здійснити обмін на інший товар. Більш детальна інформація про нашу політику повернення наведена нижче.

ПОВЕРНЕННЯ

Всі повернення повинні бути промарковані поштовим штемпелем протягом семи (7) днів з дати покупки. Всі товари, що повертаються, повинні бути в новому й невикористаному стані.

ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ

Для повернення товару, будь ласка, напишіть в наш відділ по роботі з клієнтами за адресою [email protected], щоб отримати номер квитанції на повернення товару.

Ви будете нести відповідальність за всі витрати по зворотній доставці.

ВІДГУКИ

Після отримання повернення і перевірки стану товара, ми опрацюємо ваше повернення або здійснимо обмін. Будь ласка, дайте нам як мінімум чотирнадцять (14) днів з моменту отримання вашого відправлення, щоб обробити повернення або здійснити обмін. Ми повідомимо вам електронною поштою, коли ваше відправлення буде оброблене.

ВИНЯТКИ

Наступні предмети не можуть бути повернені або обміняні:

  • Використані/відкриті пристрої.

У випадку дефектних або пошкоджених продуктів, будь ласка, напишіть нам за адресою [email protected], щоб домовитися про заміну за гарантією.

Якщо у вас є питання, що стосуються нашої політики повернення, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою [email protected] або телефоном, який вказано на сайті.