Чи потрібна перевірка віку, щоб зробити покупку в MYLÉ?

Наше зобов’язання щодо запобігання незаконного продажу неповнолітнім охоплює перевірку віку 18+ при оформленні будь-якого замовлення.

При першій реєстрації перевірка віку не потрібна, але надання підтверджувальних даних збільшить шанс при перевірці віку. Ваші особисті дані НЕ будуть зберігатися на нашому сайті.

Ви не зможете зробити покупку, якщо ви не можете пройти перевірку віку.

Як довго батарея MYLÉ тримає заряд після повної зарядки?

Ємність акумулятора MYLÉ становить 240 мАг.

Однієї повної зарядки вистачить приблизно на весь день (в залежності від використання).

Як правильно зберігати пристрій MYLÉ?

При зберіганні пристрою MYLÉ він повинен бути повністю заряджений, а картриджі повинні бути від’єднані.

Ваш пристрій MYLÉ завжди має бути недоступним для дітей і домашніх тварин.

Примітка: Якщо ви не використовуєте пристрій, рекомендується заряджати його кожні кілька тижнів.

Де знаходиться серійний номер на моєму пристрої MYLÉ?

Серійний номер пристрою MYLÉ складається з п’яти символів — з вигравіюваних букв і цифр — та розташований на задній панелі поруч з зарядною частиною вашого пристрою.

На скільки затяжок розрахований кожен картридж MYLÉ?

Одного картриджу MYLÉ вистачає на близько 240 затяжок.

Як правильно зарядити пристрій MYLÉ?

Всі пристрої MYLÉ поставляються з кабелем для заряджання Micro USB. Рекомендується заряджати пристрій за допомогою оригінального кабелю Micro USB.

Під час зарядки батареї загоряється зелений світлодіодний індикатор, який буде блимати, вказуючи на те, що акумулятор повинен заряджатись.

Коли батарея буде повністю заряджена, на дисплеї з’являться 3 зелених світлодіоди.

Скільки часу займе доставка мого замовлення?

Замовлення опрацьовуються протягом 3-5 робочих днів.

При оформленні замовлення ви отримаєте підтвердження електронною поштою. Як тільки ваше замовлення буде відправлене, ви отримаєте ще одне підтвердження електронною поштою з інформацією про відстеження.

У той час, як ми робимо все можливе, щоб запропонувати вам найшвидші методи та ціни доставки, ваше замовлення може бути доставлене протягом 1-3 робочих днів, 3-5 робочих днів або 6-10 робочих днів, в залежності від вашого місця розташування і вибору способу доставки.

Наш стандартний спосіб доставки — служби доставки, які працюють по Україні. Замовлення відвантажуються з понеділка по п’ятницю.

Що мені робити, якщо моя посилка пошкоджена?

Будь ласка, не забудьте перевірити стан вашої посилки до того, як вона буде прийнята.

Якщо при доставці пакет виявився пошкодженим, будь ласка, не приймайте його, передайте його назад перевізнику, щоб він повернувся до нас. Якщо ви виявите, що ваша посилка пошкоджена після доставки, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки MYLÉ.

Примітка: про будь-які пошкоджені або некоректні доставки необхідно повідомляти компанію MYLÉ протягом 72 годин з моменту доставки. В іншому випадку перевізник може відхилити претензію і виключити її з нашої Політики повернення і відшкодування.

Що, якщо в моїй посилці відсутні предмети з замовлення?

Якщо ви виявите, що деякі елементи вашого замовлення відсутні в вашому пакеті, ми рекомендуємо вам спочатку перевірити квитанцію про замовлення, яка відправлена ​​вам електронною поштою, або ви можете легко переглянути його у своєму профілі.

Замовлення можуть бути відправлені в окремих посилках, ви отримаєте номер відстеження для всіх посилок.

Якщо є елемент, якого бракує, будь ласка, зв’яжіться з нашою підтримкою якомога швидше.

Примітка: про пошкоджений або зниклий товар необхідно повідомити нас протягом 72 годин з моменту доставки.

Що робити, якщо картридж MYLÉ протікає?

При протіканні картриджу MYLÉ акуратно протріть пристрій чистою тканиною або серветкою, потім від’єднайте картридж й акуратно протріть його. Якщо рідина з’явилася всередині пристрою (куди необхідно помістити картридж), візьміть ватний тампон і протріть його.

Примітка: Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки.

Чи можу я повернути пристрій для відшкодування грошей?

Весь продукт, придбаний через вебсайт MYLÉ, може бути повернутий для відшкодування за умови, що продукт перебуває в оригінальній упаковці та не був відкритий протягом 7 днів з моменту покупки.

Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, відвідайте нашу сторінку Повернення та Відшкодування.

Чи можу я скасувати своє замовлення?

Якщо ви хочете скасувати замовлення, зроблене через вебсайт MYLÉ, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки якомога швидше та обов’язково вкажіть номер свого замовлення.

Примітка: ми прагнемо опрацювати ваше замовлення, як тільки воно розміщене, і тому ми не можемо гарантувати, що ми скасуємо ваше замовлення одразу.

Чи можу я заносити MYLÉ в літак?

Продукти MYLÉ безпечні для подорожей. Належний догляд за виробом під час подорожі полягає в тому, щоб від’єднати картридж від пристрою, надіти на нього ковпачок і покласти пристрій подалі, для зберігання.

Більшість авіакомпаній обмежують використання вейп-пристроїв, ми наполегливо рекомендуємо вам звернутися до авіакомпанії та ознайомитися з вичерпним переліком предметів, заборонених Управлінням транспортної безпеки.

Примітка: через тиск в кабіні літака, ваш картридж може злегка протікати.

Якщо ваша проблема не вирішена в наступному списку, будь ласка зв’яжіться з нашою службою підтримки.

MYLÉ Години роботи – понеділок – п’ятниця: 9:30 AM to 5:30 PM.